Vinn GRATIS bryn! :-)

Jeg er sponsor for Noor Kamil, og her er hun på en av sine besøk på Ellipse Klinikken hos meg! Bryn er alltid spennende å pigmentere inn. Bryn er fantastisk flott og er selve rammen for et ansikt. Noen etterlyste en konkurranse hvor jeg gir bort bryn! Jeg har en slik konkurranse gående inne på facebook akkurat nå. Vinneren blir kontaktet sist i februar! Dere inne på blogg.no kan også være med, ved å kopiere dette innlegget, poste det på bloggen din og sende meg en mail på [email protected] med en lenke til innlegget ditt! Lykke til jenter 🙂

Her har hun fått tykkere bryn … men har senere vært på enda et besøk for å få dem enda tykkere. Det ble svært svært vakkert om jeg skal si det selv 😉

NB!! 40-60% av fargen reduseres innen ti første dager! Dette bildet er tatt like etter behandling!

Klem Sol

16 kommentarer
    1. Finner ikke denne konkurransen din på FB jeg….kanskje bare jeg som er rar…??
      Samme som sist å innvitere x ant venner til gruppa di og oppdrag utført??
      Skjønte heller ikke dette med å kopiere innlegget her og lenke til mail….
      Anyways!!! Jeg gleder til time 19 feb så da er det forseint å vinne gratis bryn :p

    2. Hege og Milo:

      Du bare kopierer innlegget mitt og legger det ut på bloggen din. Så sender du linken din på mail til meg slik at jeg ser det er utført! I tillegg får jeg registrert deg! Du kan jo gi bort bryn til en du kjenner om du vinner da 🙂

    3. Hei! Jeg er så utrolig fortvila over mine øyenbryn. Dem ligger seriøst nesten oppå øynene, og det er ikke alltid dem synes så godt heller! Er det noe du kan gjøre noe med? Jeg er jo født sånn. Drømmen er fine øyenbryn om synes 🙂 Så vil gjerne høre med deg om pris og om du kan gjøre noe med det! 😉

    4. Fortvila jente:

      Jeg kan sikkert gjøre noe med det! Pris er kr 4800,- og inkluderer 2 gratis refill i prisen! Kontakt Ellipse klinikken for time på tlf: 22060003. Jeg har aldresgrense 18 år på Permanent Makeup.

      Mvh Sol 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg