Jan Marinis nyhet er fantastisk :-) siste innen hudpleie!

At hylla mi på badet vitner om at jeg er forguder Jan Marini er ikke en overdrivelse. Ser ut som et kjemisett, noe det også er. Jan Marini er en medisinsk hudpleieserie som kun selges hos Ellipse Klinikken. Jeg er sensitiv i huden og kan ikke smøre den inn med hva som helst. Jan Marini er min mirakelserie. Passer all type hud, men også spesielt for deg med hudproblemer.

Dette er det aller siste produktet i serien! En Primer som ikke bare gjør underlag for makeup perfekt, men som fremfor alt gir et inntrykk av en feilfri silkemyk hud. Den inneholder hyaluronsyre og div pleiestoffer som føles behagelig på huden! Jeg elsker den allerede 🙂 Stikk innom klinikken og prøv den på huden…du skjønner raskt hva jeg mener!

13 kommentarer

Siste innlegg