Resultat etter oppretting av bryn :-)

Før behandling….røde, korte, litt skjeve og for runde bryn!

Her er brynene…en liten utfordring! HER kan dere se blogginnlegget jeg hadde om selve behandlingen!

Dette er resultatet etter første behandling hos meg 🙂 Hun skal til ytterligere to refill. I mellomtiden kan hun bestemme seg for om hun ønsker dem tykkere osv…men den flotte damen ble veldig fornøyd etter første behandling så vi får se 🙂 Det er klienten som bestemmer hos meg!! 🙂

Ny jente? Husk at fargen reduseres innen de ti første dager med 40-60%. Fargen blir dusere og veldig naturlig. Jeg har utrolig vakre bryn farger 🙂 da vet dere det!!

Mvh Sol Permanent Makeup

5 kommentarer
    1. Hei Sol,
      Du har tydeligvis et talent for bryn, blir bare helt paff av å se på de fine resultatene. Riktige bryn får også ansiktet til å se bedre ut, og ser ansiktet bedre ut får man god selvtillit. Så takk for at du viser omtanke og bryr deg om dine kunder:)
      Jeg har et spørsmål som jeg håper du kan ta deg tid til å svare:)
      Jeg har fra naturens side kraftige og mørke bryn (sorte), men mine er ikke perfekte av den grunn, det ene brynet mitt blir fort spist opp når jeg skal trimme det med saksa og blir ikke like kraftig som det andre brynet, så jeg må hver dag tegne opp et halvt bryn. Jeg har hår der, men det ser mindre ut. Er det mulig å bare få tatovert litt, altså halvt bryn.. evt, hvor mørkt resultat kan du få? Jeg har helt sorte bryn, så jeg kan ikke tatovere litt av brynet hvor fargen blir lysere, det vil se rart ut. Og hvis ja, kan du evt anslå en pris for det? Jeg har sett prislista da og går ut i fra at det er en pris for to bryn…??
      Fortsatt fin kveld=)

    2. Nefer:

      Hei 🙂 Takk for hyggelig kommentar! Pris for 2 bryn inkl. 2 gratis refill er kr 4800,- Jeg må nok pigmentere hele brynet ditt, slik at det ikke blir fargeforskjell. Ressultatet vil bli naturlig og flott!! Jeg former brynene for deg.

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg