Trives du på jobben din?

Det gjør definitivt jeg! Sjekk det hyggelige venterommet på Ellipseklinikken, hvor du får servert kaffe og te mens du venter. Blomstene på disken denne uken fikk meg til å tenke på sommer og sol. Tror jeg må komme inn med et blogg innlegg på ukens bukett, da det alltid står friske blomster i resepsjonen! Det øker trivselen på jobben for min del 🙂



Ellipseklinikken
er et spesielt og hyggelig sted å jobbe ved. Gode kollegaer og interessante behandlinger som utføres av sykepleiere som til enhver tid kurses og oppdateres. Slik blir man dyktig, og disse jentene er best på det de driver med. Hva de driver med kan du se HER. Nå har noen av de vært i Paris og fått bekreftet det vi allerede vet, at Ellipseklinikken ligger helt i toppsjiktet av det som finnes av behandlinger på markedet i dag. Det vil si behandlinger uten kniv 🙂  Som medarbeider elsker jeg å høre om alt det spennende de har å tilby sine kunder og det som vi vet bare blir større og større etterspørsel av….naturlig skjønnhet med små justeringer 🙂 I KNOW!! 🙂 I tillegg er de din trygghet da alt de jobber med er nøye testet over lang tid, dvs over mange år!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg