Trygt og vakkert!!

I dag har jeg fått testet ut de nye Derma safe fargene fra Amia, som jeg har blitt importør for i Norge! Gjett om jeg koste meg på jobb i dag? Fargene er forseglet som monodoser, noe som betyr at jeg åpner en dose flaske pr kunde. En fantastisk oppfinnelse 🙂 Kastes rett i søppla etter bruk. Høres ikke det flott ut?

I dag fikk jeg testet ut en farge som heter Caramel for lepper. Ser helt naturlig ut og resultatet ble utrolig flott! Håper jeg får blogget den vakre damen som fikk dette utført. I tillegg fikk jeg pigmentert en eyeliner i sort. Nydelige farger å jobbe med. Håper alle som jobber med permanent makeup tar kontakt, slik at dere får prøve disse vakre nydelige fargene. Tror dere får en aha opplevelse 🙂 Fargene har vunnet priser…noe jeg forstår etter å ha testet de ut. Love it!!

Sol Permanent Makeup

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg