Mirakel lepper <3 sjekk resultatet!!

I dag fikk jeg en klient med manglende leppekontur! Den var svak, blass og hun ønsket amorbuen mere definert! I tillegg hadde hun bestilt time for kun lipliner!

Her har jeg formet leppene og lagt inn en "naturlig rosa farge" som passer leppefargen fra naturens side! NB! All farge som pigmenteres inn ser "sterk" ut ved pigmenteringen, menn reduseres ved inntil 60% innen de ti første dagene.

Pigmentert lipliner fra andre siden 🙂

Ved nærmere betenkningstid under behandlingen, ble hun fristet til å fylle inn full leppefarge i leppene sine! Da blir liplineren mere diffus. Når fargen som nevnt over har stabilisert seg i leppene, kan hun bruke en lekker lipgloss for å få frem den pigmenterte fargen ytterligere 🙂

Leppen fra andre siden…

Tror denne vakre jenta ble rimelig fornøyd ja…og som hun selv sier; Nå føler jeg at jeg har fått leppene tilbake igjen 🙂
Tusen takk til deg for at jeg fikk bruke bildene av deg!!

Hva synes dere om resultatet?

Mvh Sol Permanent Makeup

19 kommentarer

Siste innlegg