Rebeccas blogg!

Det er alltid hyggelig å finne blogginnlegg om behandlinger og jobb jeg har utført. I dag kom jeg over dette innlegget. Man kan jo bli innbilsk over mindre 🙂 Jeg satte meg ned og leste flere av innleggene på Rebeccas blogg, og denne jenta har virkelig mye på hjertet. Samfunnsengasjert, og interessant blogg, som jeg anbefaler dere å lese. Kommer til å poste noen andres blogger her inne fremover om de fanger interessen min 🙂

Mvh Sol

PS! Fant dette bildet av deg på nettet…og lånte det, syntes det var vakkert!! 😉 Foto: Fire oyne.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg