Venninnen min har tatovert leggen. Hva synes dere? :-)

Hadde besøk av venninnen min idag…hun har vært i SHANGHAI og fått seg tattoo på leggen sin! Hun søkte nøye på nettet før hun bestemte seg for hvem hun skulle velge ut. Hun ønsket et sted hvor hun kunne føle seg trygg med tanke på hygiene, en som hadde god estetisk sans, og som ikke hadde billig kina blekk!! Dama som utførte denne kunsten så ut som Lisbeth Salander og var superdyktig. Venninnen min ble iallefall veldig fornøyd!

Tatoveringen ble imidlertid ikke helt ferdig…men ikke mye mangler. Hun var kun i Shanghai ett døgn, og lå på benken i 5 timer og orket ikke mere da det ble vondt mot slutten. Men her i Oslo er det en ung og lovende tatovør som skal få den ære å fullføre den. Hvem? Det skal jeg komme tilbake til når den tid kommer. Tenker han får mange kunder etter hvert. Et naturtalent nemlig 🙂

Motivet på tatoveringen er inspirert av Fugl Phønix!

Når jeg selv jobber med micro pigmentering, er det alltid morsomt å se på andres jobber og linjer med kroppstatoveing. Gjorde noen småsaker selv som små kinesiske tegn, øgler ol., før Permanent Makeup tok alt av interesse!!

Mvh Sol

23 kommentarer

Siste innlegg