Her trives jeg :-)

Utsikt fra kjøkkenet på Ellipseklinikken…i dag var julesnøen kommet, og det får iallefall meg til å glede meg til jul 🙂

I resepsjonen sitter drømmesekretæren min og tar imot bestillinger…se hvordan hun smiler når hun snakker med kundene 🙂 Eve har verdens hyggeligste telefonstemme.

På venterommet kan klientene nyte godt av disse nydelige blomstene mens de venter på timen sin. De duftet aldeles fantastisk i dag!
Ellipselkinikken kan du lese om mere HER og se hva de kan tilby deg!

Mvh Sol

1 kommentar
    1. Ja da Solvår det var da det men i går og i dag så duftet de blomstene aaaaalt for mye. Sånn bortsett fra det så trives jeg også godt på Ellipse Klinikken og partallsukene er best vet du.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg