“Feiltatovert Eyeliner” !!??

Jeg kan ikke få sagt dette ofte nok. Vær nøye med hvem dere oppsøker. Denne damen kom til meg i dag for å få tatt et refill på en "eyeliner" hun hadde fått lagt hos en annen klinikk i Oslo. Dette skulle ikke vært mulig, men er nok dessverre det. Sjekk de butte endene….ingen eleganse å spore her!

Sjekk hvordan "lineren" er lagt inn mot begynnelsen av øyekroken….der hvor den skulle vært smal og tynn! Den går rett av i en tykk form.

Her har jeg lagt inn en "tynn eyeliner" slik jeg vanligvis legger den for å se naturlig ut. Den gamle var i tillegg altfor kort. Denne lineren er ikke ferdig enda, da jeg ønsker gjøre mere utav den og har bedt klienten min komme tilbake for å få den formet mere…eller det er riktigere å si utjevnet med den "gamle" lineren.

Mvh Sol

12 kommentarer
    1. May:

      De aller fleste får helt nydelige resultater, og er til stor hjelp for de som virkelig trenger det! (med unntak av dårlig arbeide som dette). Du er hjertelig velkommen opp på Ellipseklinikken for å se på noen fantastiske jenter som har fått dette utført :-)Tror ikke du vil tro de har fått Permanent Makeup. Ser helt naturlig ut. For tiden jobbes det med å få lagt ut bilder av “ferdig tatoverte” resultater på web siden min!

      Mvh Sol

      Sol

    2. at noen tør å ta noe sånt, det forstår jeg meg lite på. Tenk hvis det skjer noe feil, og man må se ut som en klovn, det kan jo fullstendig ødelegge selvtilliten!

    3. Cosmo king:

      Det er derfor det er viktig å undersøke nøye hvem som utfører dette. Dette gjelder uansett type behandlinger man kan tenke seg utført med tiden. Jeg tenker det samme gjelder for kroppstatovering også. Kommer du til noen som kan faget sitt, er dette en trygg behandling på lik linje med alt annet!

      Mvh Sol

    4. Jeg elsker tatovert sminke og Sol er en av de aller beste i faget som får fantastiske og naturlige resultater! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg