Oslo/Berlin i desember! Ser du forskjellen?

Har brukt søndagen i dag til å shoppe julegaver og pakke dem lekkert inn 🙂 En deilig tid. Vi koste oss skikkelig og avrundet med en kaffe på cafe! Må si det var litt stusselig å gå gjennom slottsparken på hjemveien i "nesten" totalt mørke…ikke mye som minner meg om jul der i gården nei! Oslo er ikke mye jul for å si det slik, om man kikker seg litt rundt!

Berlin derimot er juleby som fryder en sulten kropp og varmer en salig sjel! Har dere sett noe så vakkert? Var der først i desember…. Det hadde hjulpet litt på med "litt" lys i slottsparken for "litt" julehygge hjemme i Norge. Enig?

Elsker lysmontrene som står midt i gatene med de mest fantastiske utstillinger og lyser opp!! Berlin blir nok avlagt et besøk for julehandel neste år også!!

6 kommentarer
    1. Christina ballerina:

      Det var “litt” lys 🙂 i byen…men ikke i Slottsparken! Utrolig snålt! Synes ikke dette er noen utpreget juleby nei 🙂

    2. Linda Kristine:

      Jepp 🙂 skal tilbake sist i januar igjen, og gleder meg! Håper du hadde en super tur! Hvor bodde du`?

    3. Det forstår jeg :-))
      Ja, koste meg masse jeg. Dro med min mor, og vi på Mark Hotel Meineke, rett ovenfor Hard Rock Cafe (samme gaten). Ikke det aller beste hotellet, men helt ok når man bare skal sove der som vi gjorde 😉 Vi var jo ute fra morgen til kveld hver dag…hehe..turboshopping kaller man det 😉
      Klemmer, Linda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg