Rene fine linjer er en selvfølge!

restylane ellipse 004

Denne klienten har jeg blogget om før. HER kan du lese om hva jeg skrev i innlegget! Nå kom hun tilbake for å rette opp liplineren som hadde blitt litt hakkete og ujevn ved besøk hos en annen Linergist! Det betyr spesielt mye for alle som får utført en jobb med Permanent Makeup i ansiktet at den er gjort med pinlig nøyaktighet! Under kan du se hvordan jeg la en ny lipliner kant i kant med den gamle!

restylane ellipse 011

Hva mener dere? Bildet er tatt like etter behandling, og fargen noe sterk. Den reduseres med 40-60% innen de ti første dager, og gir en flott og dus markering av leppekant. Når dette skal sies, er jeg selv tilhenger av å fylle/farge hele  leppen i sin helhet! Men en voksen dame som dette vet hva hun vil, og bruker i tillegg leppestift hver dag 🙂 Smak og behag! Hos meg får kunden det hun ønsker.

Mvh Sol

4 kommentarer

Siste innlegg