Hvor mange feil kan man gjøre????

ellipse vakre bryn 003

Denne damen oppsøkte meg for å få rettet opp brynene, og endret på fargen som hun hadde fått pigmentert inn i 2004. Ja dere leste riktig!! Misfargede bryn kan sitte i mange år…og den orange fargen er ganske iøynefallende, noe som gjør at man bruker litt lengre tid på badet om morgenen for å dekke over! I tillegg er brynene skjevt pigmentert inn og formen lite elegant! Begynnelsen på brynene er spisse/tverre og skjeve. I tillegg er de pigmentert alt for tette.

ellipse vakre bryn 023

Her ser dere tydligere hvor de gamle/orange brynene stikker utenfor de nye brynene jeg har pigmentert inn! Jeg venter til neste time av refill og vurderer hva som skal gjøres med "feilen" …. inntil videre dekker hun bare over selv med concealer eller pudder! Jeg har hevet brynene noe som gir henne et mere åpent blikk, da hun fikk dem pigmentert i laveste laget i forhold til det de egentlig er (spesielt i forkant)!

ellipse vakre bryn 022

De ferdige brynene er pigmentert inn som små hår! Blir naturlig og flotte når fargen reduseres med 40-60% innen de 10 første dagene 🙂  Det ferdige resultatet skal jeg blogge om siden, så følg med!!

Mvh
Sol Permanent Makeup

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg