Trondheims flotteste klinikk!

feil trondheim 013

Jeg trenger vel ikke engang nevne navnet 🙂

feil trondheim 012

Ellipseklinikken består av kvalitet og høy kompetanse. Er du i tvil om hvilken klinikk du skal velge kan jeg bare gi dere et tips. Klikk på linken til Ellipseklinikken og se hvilke behandlinger de utfører HER. Stikk også innom klinikken for å snakke med sykepleierne som jobber der, få i tillegg med deg de flotte brosjyrene som beskriver behandlingene på en enkel måte.

ellipse trondheim nov 022

Fikk julestevning denne uka da jeg jobbet for dem i Trondheim med Permanent Makeup! Levende lys skaper en god atmosfære! Klinikken er i tillegg ny og moderne.

ellipse trondheim nov 042

Elin Kringen har nylig fått en skjønn liten gutt, og stakk innom klinikken for å hilse på. Hun jobber selv ved Ellipseklinikken og er en dyktig behandler. Sikkert mange kunder som savner henne…men ALLE jentene der er kjempedyktige! Jeg elsker å se hva disse jentene kan "trylle" med. Hvem synes ikke det er hyggelig med slike flotte resultater etter et besøk hos Ellipseklinikken? 🙂

ellipse trondheim nov 039

Måtte bare ha med enda et bilde av livets største undere! Har nevnt det før, men er gla jeg har gått ut av dato, ellers hadde jeg nok fått lyst på et slik lite nurk igjen. Etter fire egne barn, er det nok bestemor rollen som venter på meg tenker jeg 🙂 Har dere sett noe så nydelig?

ellipse trondheim nov 027

Jeg bor alltid på P-Hotell når jeg er i Trondheim. P-Hotell ligger i Nordregate, og bare et steinkast fra Ellipseklinikken. Har blogget om det før, men elsker at frokosten henger på døra om morgenen når jeg våkner. Her er det ikke noe stress for å nå frokostsalen om dere ønsker en shoppingtur eller et Ellipseklinikk besøk i Trondheim! Du kan ligge så lenge som du vil og allikevel få frokosten din. Posen inneholder en juice, smørbrød og en frukt! Love it 🙂 + dagens avis!

Ønsker Stine & CoEllipseklinikken en riktig god jul, da jeg ikke skal dit før 2 februar 2010 igjen!

Ønsker du bestille time har Ellipseklinikken tlf: 73515451

Mvh Sol

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg