Litt juleforberedelser :-)

jul amanda 002

Henning laget en ekte snølykt til meg i kveld… søt? 🙂

jul amanda 003

I dag har vi tråkket opp og ned Bogstadveien på jakt etter julegaver. Deilig å bli ferdig med det meste på lista. Anniken har inntatt yndlingstillingen sin i senga si her hos oss i Pilestredet 🙂 På Annikens blogg ser du litt av det hun shoppet i dag 🙂

jul amanda 008

Jeg vet du leser mammas blogg flittig Amanda 🙂 Gled deg til du får pakken til jul 🙂 Her er litt av det du har i vente. Husk å gi Ryan og Kailey hver sin julestrømpe, så du ikke knasker i deg alle 3 jeg sender over! Skulle tatt litt bilder av julegavene også, men du er nesten synsk, så du får heller vente i spenning 🙂
Henning har lagt ved noen gamle julehefter du kan kose deg med, + litt nytt stoff! Blir rart å feire jul uten deg i år, men jeg gleder meg over at du har en fantastisk familie i USA som kommer til å gjøre julen din helt spesiell for deg 🙂

Stor klem mamma
🙂

4 kommentarer
    1. Hei. 🙂
      Har bare et spørsmål; fungerer lipplumb-lipglosser? I så fall, hvilken er best? Virker som du er ei dame med peilig! 🙂
      Liker bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg