Plaget med Håravfall?

kinnben og smykke 007

Da har jeg vært lur og invistert i ytterligere med Vitaminer. Oppdaget for en tid tilbake at håret mitt på hodet lå alle andre steder enn der det skulle være. Håravfall???? JA og det kraftig også. Begynte å bli temmelig bekymret.
Begynte for 1,5 måneder siden med Floradix, Tran og Vitaminbjørner, gjett om det har gjort underverker. Stor forskjell og manken på hodet kommer seg dag for dag, og holder seg nå der den skal være!!
Jeg har også kommet i en alder da jeg sakte men sikkert nærmer meg den beryktede overgangsalderen. Fikk høre om Vitaminene fra SHINE gjennom en bekjent av meg, da de skal virke forebyggende på smerter og ubehag ved PMS, og forebyggende ved problemer mange får ved overgangsalder. Her gjelder det å være føre var. Det som er med Vitaminene fra SHINE, er at de inneholder det som står utenpå boksene/flaskene, noe som ikke alltid stemmer på det man finner i butikkhylla dessverre! Nå vil jeg invistere skikkelig og da tenker jeg kvalitet. Tore Gulbrandsen selger Vitaminene og du finner mere info om dem på facebookgruppa hans Tore går for SHINE. Meld deg inn HER og få alle medlemsfordeler det gir deg som nyheter og skikkelig info!
Jeg har allerede testet ut hudpleieserien fra SHINE med godt resultat. Kjæresten min ELSKER den! Særlig rense geleen som også kan brukes som barberskum. Selv bruker jeg Jojoba oljen da jeg er plaget med eksem i ansiktet til tider! Alle produktene er så  naturlige og milde at du rett og slett kan spise dem…selv om jeg ikke akkurat oppfordrer til det 🙂 Jojobaoljen har også en beskyttende funksjon ved eksponering av sol, noe jeg merket i Jordan hvor det var 34 grader i sola! Påførte Jojobaolje på huden hver morgen før påføring av solkrem, og hver kveld!

Jojoba oljen har mange egenskaper. Her er noen av dem:
– Velkjent for sine fuktighetsbevarende og beskyttende egenskaper.
– Balanserer og normaliserer både fet og tørr hud.
– Motvirker flassing og hudirritasjoner.
– Renser opp uren hud.
– Fjerner akne og kviser.
– Trekker sammen store hudporer.
– Verdens beste baby olje.
– Passer for alle hudtyper og er ikke irriterende for huden.
– Gjenoppbyggende for skadet hud.
– Gjenoppbyggende og legene for psoriasis, eksem og andre hudsykdommer.
– Renser huden og gjør den sterk og silkemyk.
– Beskytter etter barbering.
– Lett å smøre inn og absorberes raskt av huden uten å være blank eller fet.
– Bakteriedrepende.
– Beskytter både huden og håret mot sol og saltvann om sommeren.
– Suveren til håret som kur ved tørt eller livløst hår.
– Effektiv mot uttørring og flass i hodebunn.
– Hjelper mot håravfall da den renser hårsekkene.
– Fjerner infeksjoner.
– Fin for sår og vorter.
– Forhindrer rynker.
– Bra for såre lepper.
– Bra for neglene.

Nå har jeg også lyst til å prøve hårshampooen derfra som jeg har hørt skal være så bra!
Har blogget om hudpleieserien før, noe du kan se av tidligere innlegg og kommentarer HER

Du kan også kontakte Tore Gulbrandsen ved å ringe eller sende sms på mobil: 40244121 så ringer han deg opp!! Eller du kan maile han for info på [email protected]. Dette er en rimelig hudpleie som dere unge har råd til å kjøpe/investere i, istedenfor å kjøpe produkter på Dagligvarebutikken! Tore er eksperten så rådfør dere med han 🙂 Lykke til!

Klem fra meg.

3 kommentarer
    1. Jo det er det bla, men inneholder også C vitamin. Men det er tydelig vitaminer jeg har manglet i kroppen 🙂 Tar jo Tran og Vitaminbjørner også, men Floradixen har hjulpet meg veldig!

    2. Kanskje ikke noe nytt men en liten reminder 😉
      Hud og hår
      Huden er kroppens største organ og den har mange viktige funksjoner.
      Den hjelper med å beskytte oss mot alle former for skadevirkninger fra omgivelsene og holder fremmedlegemer, alt fra bakterier til skarpe gjenstander borte fra våre indre organer.
      Huden din er et speilbilde av deg selv.
      Huden er en meget viktig del av kroppens immunforsvar og vi kan styrke dens funksjoner ved å:
      Styrke, rense og balansere kroppen innvendig
      (kosthold, kosttilskudd, vitaminer, mineraler o.s.v.).
      Pleie, beskytte og rense kroppen utvendig
      (såper, kremer, oljer, geleer etc.)
      Ha en Fantastisk dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg