Norges tøffeste dame!!

unni wil og kunder p ellipse 011

Onsdag denne uka holdt Unni Wilhelmsen konsert på Hr.Nilsen. Jeg tør påstå Unni er Norges tøffeste dame, og jeg beundrer henne stort som artist og som person! På FACEBOOK har jeg opprettet en egen gruppe for Unni. Håper så mange som mulig vil joine den og bli medlem. Medlemmer får selvsagt de siste nyheter ….sier ikke mere 🙂
I mai kommer hun ut med en ny skive. På konserten fikk vi en smakebit på noen av de nye låtene som kommer på skiva, noe som hørtes lovende ut, selv om hun opplyste at vi ikke kommer til å kjenne dem igjen der 🙂

DU kan joine FACEBOOK gruppa til UNNI WILHELMSEN ved å klikke HER!

unni wil og kunder p ellipse 014

Unni har mange fans, men jeg tør påstå Marianne Jægtvik er en av de største og mest trofaste i Norge! Hun har alle cd platene til Unni og har vært på flere konserter! Marianne er selvsagt medlem av facebookgruppa hun også, og har lagt inn noen flotte bilder der fra konserten!!! 

Jeg har mange unge lesere av bloggen min vet jeg. Er det mange av dere som vet hvem Unni Wilhelmsen er ? Hun er en av de dyktigste og største artistene Norge har å by på! Sjekk ut musikken hennes på bla YouTube hvor denne store hit`en ligger!

Klem fra meg 🙂

8 kommentarer
    1. åååå, så morsomt!! Det er første gang jeg har sett en voksen dames blogg. Ærligtalt, så kult. Ja, vet ikke mer hva jeg skal skrive? Btw, melde deg på blogg vurdering på bloggen min? : ))

    2. Ja sjekk ut musikken hennes på YouTube… la inn en link under siste bildet, hvor dere kan høre en helt nydelig sang av henne. Kanskje den største til nå!!
      Klem Sol 🙂

    3. hehe, Sol – du er bare utrolig. Om Unni er Norges tøffeste dame er du en verdig nummer to! Takk for supert selskap på en super konsert. Og for dere som allerede har kastet bort årevis uten å høre på Unni – det er aldri for sent å starte!

    4. Åh, jeg elsker Unni Wilhelmsen! Hørte på henne hele tiden når jeg var liten! Ble medlem av gruppen med en gang! Men hva har skjedd med håret hennes? Savner det røde….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg