Chris Lees nye skive!!

talk to the hand

Chris Lee er en god venn som jeg ønsker alt godt!!  Nå skal han slippe den nye skiva si, og jeg poster dette innlegget slik at dere skal få sjansen til denne SUPER DEALEN 😉 I tillegg korer datteren min Amanda på en av låtene, så er jo litt stolt da!

SUPERDEAL:
I'm putting on my Santa costume way before christmas this year. If you preorder the next album Love Ghost and send the receit to [email protected] you can choose between a handmade and exclusive "Talk to the hand" t-shirt, the monkey ep or a ticket to the concert at John Dee, December 10th. I'll send them to you free of charge of course:-)
Preorder link: http://bit.ly/OneLoveGhost

Kind regards,
Chris Lee/bundledeal superman

SUPERDEAL!
Hvis du videresender kvittering på at du har forhåndskjøpt det nye albumet til [email protected] leker jeg julenissen og gir deg en "Talk to the hand" t-skjorte, en konsertbillett, eller en Monkey EP i posten gratis! Snakk om å komme jula i forkjøpet.

"Love Ghost" slippes mandag 9. nov, men det er mye mer gøy å forhåndsbestille for da får man gave.
Eh, og så skal jeg ikke stikke under en stol at jeg gjerne vil ha litt hjelp.

Her er linken til platekompaniet:

http://bit.ly/OneLoveGhost

Herligheten beskrevet ovenfor gjelder frem til release.

Mvh.
Kristoffer (Chris Lee)
Sales representative/Weddig singer/Masekråka fra Sandvika


Chris Lee
Oslo Records
+47 928 13 725

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg