Åpent Bakeri er min favoritt :-)

mango 006

I dag har vi kost oss på Åpent Bakeri med en deilig lunsj…. PS! Her er den røde leppestiften fra Dior som dere etterlyste! Er ikke så gla i vise meg frem på bilder, så dette er et av få unntak 🙂 ….men tilbake til lunsjen. Fikk sjokk, sjekk av bildet under!!

mango 007

Mega stor lunsj, var ikke klar over at man fikk så mye servert for litt over hundre lappen! Skal dere reise til Oslo så stikk innom Åpent Bakeri for frokost, lunsj og brunsj! Herfra drar dere ikke sultne. Dessuten er det et hyggelig sted. Møter alltid venner for en kopp kaffe på Åpent Bakeri da det ligger like rundt hjørnet hvor jeg bor. I tillegg kan du kikke rett på Jan Thomas Studio som ligger over gata 🙂 …. kanskje venter du her før hårklipp eller styling hos han 🙂

Klem Sol

4 kommentarer
    1. Hey! Etter en lang tid med bloggpause har jeg startet å blogge igjen. Det er lettere å blogge hvis du hjelper meg med å holde motivasjonen oppe 🙂 Ta en tur innom bloggen min!

    2. Takk Noor 🙂 jeg så kanskje litt bedre ut på dette bildet enn det du la ut av meg…he he! Ja vi må ta en tur på Åpent Bakeri en dag 🙂 dette hadde vært koselig!

      Klem Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg