Ny hudpleieserie, 100% naturlig!

shine 002

Jeg kjenner mange i bransjen, og jeg vet også at det de selger er de spesialister på å kan stå inne for! Tore er en kamerat av meg og selger Shine produkter. Han har snakket så varmt om serien, at jeg fant ut at jeg ville kjøpe den av flere årsaker!

1. De er 100% naturlige og rene produkter
2. Produsert i Skandinavia (spennende)
3. Et norskt produkt
4. Utviklet for menn og kvinner
5. Uten parabener og mineraloljer
6. Balanserende og nærende for alle hudtyper
7. Så milde at såvel barn kan bruke dem

8. Kvalitetsikret

Nå er jeg utdannet hudterapeut, og tilhenger av de produktene som selges i klinikkene jeg jobber for, det er et kvalitetstempel i seg selv. For øyeblikket bruker jeg Jan Marini fra Ellipseklinikken. Serien betsår av tildels meget aktive ingredienser som huden min krever (er 44 år) …. og har behov for. Dette er en medisinsk serie som Ellipseklinikken har enerett på i Norge. Lørdag reiser jeg til Jordan på ferie, og jeg ønsker ta en pause fra serien, da enkelte av de aktive ingrediensene i den ikke skal kombineres med sterk sol. I tillegg ønsker jeg la huden hvile litt, noe som kan gjøre den ekstra mottakelig for Jan Marini når jeg starter på den igjen. Er totalt avhengig. Solkremen + C-vitamin serumet har jeg for øvrig med meg. Et MUST!! Huden har godt av å skifte hudpleieprodukter…du kan sammenligne det med å bare spise poteter hver eneste dag i helt et år. Ensidig og kroppen blir mettet  🙂

Tilbake til Shine. Nysgjerrigheten min for serien ble vakt da Tore snakket om den på et av våre tilfeldige cafebesøk i byen. Milde hudpleieprodukter er hva huden min trenger for ferien min nå! Valget falt derfor på Shine! Mere om mine opplevelser med Shine kan du lese om etter ferien. Kjæresten min skal også bruke dem, nok en avgjørende faktor for hva jeg skulle pakke i kofferten. Plassbesparende 🙂
Shine har i tillegg kosttilskudd av HØY kvalitet. Skal kjøpe når jeg er ferdig med det jeg har i skapet nå. Fikk meg en aha opplevelse da jeg blogget om kosttilskudd for litt siden. Det er ikke alltid hva det ser ut som.

PS! Jeg selger ikke serien, det gjør derimot Tore. Kontakt han på Mob: 40244121 eller mail: [email protected]
Spør han om priser og ingredienser. Han kan ALT 🙂 …hils fra meg!

Til dere unge jenter og gutter. Dette er en serie dere kan kjøpe til en ok pris. Har en sønn jeg har kjøpt inn dyre produkter til. De står i hylla på badet i Mosjøen. Nå har jeg kjøpt 2 produkter av Shine til han, som han kan bruke på skolen  i Østfold. Da har han i pose og sekk 🙂 …og han har teenage serien fra Jan Marini i Mosjøen når han reiser hjem i oktober på ferie. Spent på resultat da han har litt problemer med uren hud! Ikke enkelt å ha en formanende mamma som er Hudterapeut og som alltid vet best 🙂

Har noen testet ut Shine, eller hørt om denne serien? Fortell…..

Mvh Sol

17 kommentarer
    1. Hei Solvår.
      Så fin liten artikkel da 😉
      For de av dere som ønsker, er det bare å ringe meg eller sende en mail for å få tak i disse gode produktene.

    2. For min del har jeg alltid vært opptatt av hud og produkter, da jeg har psoriasis og diverse allergier som har gitt en veldig sart hud. Kan vel nesten si at jeg hadde prøvd “alt”! Til og med produkter som skulle være “så” allergi vennlig ble en fiende, også de jeg har fått anbefalt hos hudlege.
      Mange jeg kjenner kommer stadig vekk med noe produkter jeg bare “må prøve” siden jeg har psoriasis og allergier. Og igjen var det ei vennine som ville at jeg skulle prøve ut en såpe som skulle være helt naturlig og super for huden. “Jaja” tenkte jeg, hun er ei god vennine så det skal jeg. Og siden har jeg brukte shine sin shower gel, i tillegg til andre shine-produkter, og dette er ca 12 år siden. Har innimellom prøvd andre merker av såper og produkter også, men etter kort tid er det tilbake til shine! Hovedsaklig fordi psoriasisen blomstrer og kløen setter inn, men også på grunn av luktene!
      Det jeg merket etter en god stund jeg hadde brukt produktene var det at jeg faktisk kunne overnatte og dusje på hoteller og bekjente uten å måtte ha med eget sengetøy og håndklær, da jeg og reagerer på vaskemidler!

    3. Hei May Christine.
      Det var fantastisk å høre hva du har opplevd med disse produktene 🙂
      Må faktisk innrømme at jeg har flere slike historier blandt kundene til Shine.
      “Kropp i balanse” er jo et slagord men faktisk en sannhet hva gjelder både kosttilskuddet og hud- og hår produkter.
      Selskapet startet jo opp i 1998 så du har jo vært kunde så lenge firmaet har eksistert ;-))
      DU ER HELDIG!!

      Er det fler som har spørsmål eller erfaringer så kom med det!!

      Hilsen Tore 😉

    4. Startet som en skeptisk kunde i januar i år, fikk rask virkning på noen produkter mens noen tok det litt lengre tid med. Etter ca 5 uker var jeg overbevist! Bruker i dag mange av produktene til Shine, og er superfornøyd!
      Hele familien bruker de; mor, far og barn, og produktene er kjempefine! Har en gutt på 8 år som har vært plaget med huden sin, og han er nå så fin som jeg ikke kan huske at han har vært tidligere. Produktene er veldig drøye, og ikke minst rimelige!
      Anbefaler virkelig de som er opptatt av naturlige produkter og vil vite hva de faktisk har på (og i) kroppen sin å sjekke ut Shine sine produkter.
      Hilsen fornøyd kunde!

    5. Var på besøk hos noen venner, da æ hadde dusjet hos dem og brukt sjampoen og balsamen deres (hadde bare tatt det som sto i hylla, så ikke hva slags merke det var) ble æ litt oppmerksom på at håret var så glansfult og blankt, tenkte ikke noe mere på det, neste gang æ skulle vaske håret brukte æ også denne sjampoen og balsamen som sto på badet deres, la da mere bevist merke til hva som skjedde med håret. Det ble merkbart mer skinnende og glatt. Har nå brukt denne sjampoen i 2 mnd…dette er rett og slett et MIRAKELl produkt for håret, spesielt for oss som farver håret.
      SHINE hårprodukter holder mye mer enn de lover:-)

      Sissel

    6. Bare tull og fanteri der Shineproduktene.
      Pyramideselskap, så dere vet det!!!
      Bedre produkter selges på Nille!

    7. bryr meg lite om det er pyramide eller butikk så lenge det funker. å det gjorde denne serien….har prøvd alle dyre kjente mærkevarer ingenting fungerte som shine sine……Helt toppers spør du meg:)lykke til!

    8. Har brukt produktene deres i 3 år. Veldig fornøyd. Har kontaktallergi og har aldri reagert på noe.Prisene er lave og.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg