Best på SOL produkter!

sol jordan 007

Decleor har de beste produktene når det gjelder solkremer og tilbehør. Jeg er personlig tilhenger av naturlige ingredienser og god beskyttelse. I tillegg har jeg en tildels hvit hudtype, og får sjeldent en rask brunfarge. Med Decleor har jeg forandret på det 🙂 Har aldri fått så nydelig farge som med disse produktene, men sjekk ut hva DU tenger. By by soleksem og iritasjoner ved bruk av fete ekle solprodukter. Siste ervervelse er After Sun Balm. Gleder meg til å teste den ut, da den lukter fantastisk deilig. Se hvilken klinikker jeg jobber ved hvor du får kjøpt Decleor. Klikk på siden min HER. Men når det gjelder ansikt, kan ingenting slå solkremen som er på bildet under 🙂 Den får terningkast 6 fra meg!

sol jordan 009

Jan Marini MÅ bare prøves…kunne nesten brukt den alene som dagkrem. Inneholder faktor 30 og har både uva/uvb beskyttelse. I tillegg kan du få den i flere farger. Personlig liker jeg den nøytrale best. Inneholder også zink som virker antibakteriell og nøytraliserer en fet hudtype! Hvem har ikke fått ekstra uren hud i syden hvor kombinasjon er sol, svette og fete kremer? Jan Marini vil du kun få max utbytte av. Gir rikelig med fuktighet på den riktige måten.

PS! Selges kun hos Ellipseklinikken.  Ellipseklinikken holder til flere steder i landet. Ved å klikke på nettsiden HER ser du hvor de befinner seg. Tlf for Oslo/Smestad: 22060003

Hva bruker DU av solbeskyttelse? Spennende med tips fra andre.

4 kommentarer
    1. Vichy 50+ på bryst,hals og ansikt Ellers blir jeg rød som en lavastein! Så bruker jeg +20 ellers på kroppen, der jeg ikke blir så fort brendt. Ikke noe spesielt merke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg