= OSLO

oslo blad og cd dior 005

Dette bladet støtter jeg gladelig opp om, og i tillegg er det et spennende og interessant blad. Halvparten av inntekten går til selger som får  pengene i lønn for salget! I tillegg har de produsert en cd for salg som jeg kjøpte i dag. Elsker musikk og satte denne straks på da jeg kom hjem. Den begynner med et dikt som gjør inntrykk. Hva vet vi om de narkomane? Jeg vet lite om hverdagen deres, men ser dem daglig. Vi bor like over et rusmottak, og ser hvor de sliter. Jeg er glad for at jeg ikke er pårørende til en rusmisbruker, det må være utrolig tøft! Et tiltak som = OSLO må være givenede for hver enkelt av de som selger det, og ikke minst for dem som står bak utgivelsen. All ære. Til dere som ser selgere av =OSLO…..KJØP!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg