Høst i slottsparken..og leppestift fra Dior!

oslo blad og cd dior 002

Første dag av ferien min…benytter dagene fremover til å gå turer frem til lørdag, da setter vi snuten mot Jordan. Får lite tid til slike ting da arbeidsdagene mine er det glade vanvidd 🙂 jobber vanligvis til sen ettermiddag. Da er det rett hjem for middag og tid med kjæresten. Slottsparken er nydelig på denne årstiden og jeg går alltid gjennom den på vei til byen. I dag dro jeg for å handle en ny og sprek farge til leppene, samt lipliner.

oslo blad og cd dior 007

Jeg tror iallefall selv jeg er den minst jålete dama i bransjen 🙂 Jeg bruker lite makeup på jobb. Har Permanent Makeup som ser veldig naturlig ut, og som sparer meg for tid på badet. Men jeg pynter meg til fest…! Prøvde ut flere merker, men ender som regel opp med Dior. Denne leppestiften heter Dior Addict "Rose Hollywood" nr 753, og lipliner er "Rose Candy" nr 463. Ikke alt for skarp farge, men sprek og passer mine farger perfekt!Sjekk også fargekart for hva som passer deg best ved å klikke på linkene….NYDELIGE farger, Dior skuffer aldri.

PS! Dama på Dior standen på Glassmagasinet, var for øvrig kjempeflink og ikke minst hyggelig!

7 kommentarer

Siste innlegg