Kunne dere kjørt ned slotts trappa?

arne næss 001

Søndager er late dager med små turer rundt omkring og cafe besøk med kaffe og kaker 🙂 Siden vi bor like i nærheten av slottsparken, blir den flittig brukt. Solen i bladverket var fantastisk i dag og måtte foreviges. Høsten er en vakker og fargene intense og nydelige. Jeg elsker simpelthen høsten akkurat for det.

arne næss 007

Jeg har aldri stått på toppen av slottstrappa før, bare registrert at den er der 🙂

arne næss 006

I dag måtte jeg bare se Eli Hagens ferd nedover trappa med bilen …. he he! Slottstrappa er utrolig bratt, og jeg kan bare forestille meg sjokket! Kunne dette hent meg? Jeg tror ungene mine ville sagt JA uten å nøle.

PS: Det er ikke første gang noen tar feil av veien etter å ha vært på Slottet. I 1999 kjørte en drosje med doktor Nadia M. Christensen fra Minneapolis ned den samme trappen.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg