Nyhet innen Peeling!

risvr og peeling 001

Før helgen prioriterte jeg meg selv ved å ta NYHETEN den medisinske Enerpeelingen SA ved Ellipseklinikken. Mye stress og liten tid til å ta behandlinger selv, gjør at man føler selv den korteste behandling som ren luksus 🙂 Peeling fjerner som kjent døde hudceller og løser opp tilstopninger i huden. Huden får en flott glød og strammes lett opp. Enerpeelingen  blir populært kalt Partypeel nettopp av den grunn 🙂 Enerpeeling er spesielt bra for problemhud som acne og irritert hud. Her kan du se hva Cosmoplitan skriver etter å ha testet ut Enerpeel SA

risvr og peeling 003

Først strippes huden for fett slik at peelingen får bedre virkning….sykepleier Jeanette er omhyggelig med behandlingen!

risvr og peeling 005

Her pensles peelingen på…. sjekk fargen på tennene mine etter Brite Smile tannbleking også utført på Ellipseklinikken 🙂

risvr og peeling 012

Enerpeelingen stivner raskt, som et frostet lett lag og virker lett oppstrammende!

risvr og peeling 013

Peelingen fjernes med vann!

risvr og peeling 014

En deilig beroligende fuktighetskrem fra Jan Marini påføres til slutt! Hele behandlingen tar toppen 20 min fra du legger deg i stolen til du er ferdig! Anbefales på det varmeste.

Er litt uenig med Cosmopolitan om hvor lang tid/dager i forkant du skal utføre behandlingen, før "Party" 🙂 Rødhet i huden går ganske raskt over (med meg tok det kun et par timer), og ønsker du beholde den oppstrammende effekten dekkes rødheten glatt over med makeup! Du har dermed det perfekte underlag! Lykke til!

PS! Sorte prikker (om du har) kan du enkelt klemme ut etter Enerpeel 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg