Slik foregår tannbleking…sjekk ut!

tannbleking noor 033

Har lenge gått og tenkt på å bleke tennene mine hvite med BRITE SMILE , og da kontordamen bare satte meg opp uten noe spørsmål i kveld…uten angrefrist, slo jeg til 🙂 Du skjønner, Eve er ei slik dame som vet hva jeg skal ha!!

Bildet er før tannblekingen. Kaffe, te og andre matvarer gjør ikke tennene hvitere med årene. Dette er første gang jeg prøver noe som dette 🙂 Følte meg litt som "Nattsvermeren" på disse bildene 🙂 MYE som skal inn i munnen etter hvert av remedier!

Det er ikke ofte jeg blogger bilder av meg selv, så når det kommer et innlegg, må det selvsagt bli noen flotte portrett som dette. Da er det en trøst å tenke på at alle som går rundt å smiler med "ekstra" hvite tenner, har gjennomgått samme behandling som meg, og ser like flotte ut som dette  🙂 Her sjekker de ut fargenyansen min.

tannbleking noor 032

Søte Therese er på opplæring på Ellipseklinikken i kveld.  Her beskytter hun tannkjøttet mitt mot blekemidlet som snart skal pensles på tennene mine! Camilla fra Colgate følger nøye med 🙂 Jeg er Thereses første klient, så hun brukte god tid på meg. Følte meg i trygge hender.

tannbleking noor 043

Nok et kjemisk stoff som skal herdes….

tannbleking noor 044

Slik ser Therese ut fra vinkelen min 🙂 Behandlingen er ikke unnagjort på en time, så brillene var på en god stund! Mange morsomme kommentarer, uten at jeg får sagt et pip 🙂

tannbleking noor 045

Blekemidlet skal påføres….

tannbleking noor 049

Tannblekingen er i prosess….gjett om jeg er spent på resultetet. Denne delen av prosessen er delt inn i 4×20 min! Ikke drikk mye kaffe eller te før du skal få utført en slik behandling. Du blir liggende en god stund på benken 🙂

tenner 002

4 nyanser hvitere 🙂 og jeg kan love dere jeg smiler bredt her jeg sitter og blogger! Takk til deg Eve for at du satte meg opp til timen. Og takk til Therese og Camilla fra Colgate for supergod behandling! Nøyaktighet er en dyd, og jeg setter pris på når behandlerne vet hva de gjør! Ønsker dere hvitere tenner er denne metoden å anbefale. Det gjør ikke vondt, og man vet at man er i trygge hender hos profesjonelle behandlere/tannpleiere med spesialkompetanse!

Ønsker dere tannbleking med BRITE SMILE kontakt Ellipseklinikken på tlf: 22060003

Se priser og etterbehandlingsprodukter HER på et tidligere innlegg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg