Nei nei nei….hvordan kunne du?

elin feil ellipse 019

Dette er en klient som har gått fast hos meg i alle år og tatt Permanent Makeup på bryn, lepper og øyne! For en tid tilbake lot hun seg friste av et "godt" tilbud for refill på ALT! 2500,- betalte hun for hele stasen….og endte opp med dette?
Dette er en dame som er meget nøye, og det skal man være når det gjelder sitt eget ansikt. På bildet ser dere at jeg har prøvd å rette opp litt med å legge lineren tett og rett inntil vippekanten. Dette kommer til å ta tid å få på plass igjen, da damen som har utført dette har "slurvet" som dere ser… mye utenfor der lineren skal ligge, og tykt! Det kan dere se av bildet under. Lepper og bryn skal vi rette opp ved neste time til behandling! Blogger mere om dette siden.

elin feil ellipse 032

Damen hun oppsøkte holdt til hjemme….og behandlingsbenken var en "madrass" på gulvet, hvor det ikke en gang var lampe over! Jeg tror klienten min skal være glad for at resultatet ikke ble enda værre enn det ble. Men "ille" nok som det er, da dette er et pinlig nøyaktig håndtverk!! Hva mener dere om dette? Lar vi oss friste for lett?

Mvh Sol

9 kommentarer
    1. “Hjemme scartchere” er noe herk. Hjemme tattoovering (både sminke-tattoovering og vanlig tattoovering) er noe av det dummeste en person kan gjøre! Uansett hvor “proff” de høres ut, og får skrøyt så er de INGENTING mot de som faktisk jobber med det profesjonellt.

    2. 🙂 oi oi oi!! Det er det jeg sier, velg TRYGGHET:):) Det er mye dyrere å rette opp skader, enn å få gjort jobben ordentlig gjort i første omgang. Av og til kan en heller ikke rette opp etter andre, og det er litt kjedelig, spesielt i ens ansikt!

      Klem Elin

    3. Skrekk og gru!! Får helt frysninger av å se dette.. Må bare si at jeg ALDRI hadde lagt meg på en madrass for å bli tatovert.. Og jeg betaler heller full pris for å få skikkelig og seriøs behandling..
      Her i Trondheim er det også en salong som er så billig på PM at jeg blir skeptisk m en gang. Dessuten er d en skam at enkelte priser seg ut, da d ødelegger for oss seriøse linergister..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg