Ellipseklinikken Trondheim

trondheim ellipse sola 062

Annenhver måned reiser jeg til Trondheim for å jobbe for Ellipseklinikken, da overnatter jeg på P-hotell. Hotellet passer meg utmerket, da det ligger 100 meter fra klinikken, og frokosten henges på døra i denne papirveska! Da kan man ligge ligge litt ekstra om morgenen uten å miste frokosten sin!

trondheim ellipse sola 018

I resepsjonen på Ellipseklinikken i Trondheim. Serien bak meg i hylla er hudpleieserien Jan Marini, som jeg er fast bruker av. Serien har gjort underverker med huden min. Ta turen innom klinikken og spør de flotte jentene der om den. Denne serien er medisinsk, og Ellipseklinikken har eneretten på den i Norge.

trondheim ellipse sola 065

Vanligvis tar jeg fly når jeg pendler til Trondheim, men kundelistene mine er lange så rakk ikke fly tilbake til Oslo. Nakken har streiket litt i det siste, så da var nakkekragen fra "svigermor" god å ha 🙂 7 timer på nattoget er lenge når man sitter rett opp og ned! Hun er pensjonert fysioterapeut og gav meg gode råd!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg