Robinson Kathrine

kathrine pehrsson

For noen mnd siden fikk jeg besøk av Kathrine Pehrsson som ønsket seg bryn før hun skulle dra til varmere strøk for å være med i en tv serie 🙂 Serien viste seg å være Robinson ekspedisjonen på TV3.

For de som har fått utført Permanent Makeup, så vet dere at det er 2 refill i prisen, og disse må som regel til for å få det ønskede resultat. Bekymringen min var ikke liten da Kathrine ikke rakk annet enn første behandling hos meg før hun reiste. Jeg måtte derfor utføre pigmenteringen noen hakk grundigere for ikke å risikere at hun fikk redusert brynene sine til " nesten ingenting" i løpet av de 10 første dagene. Tror ikke hun var det grann bekymret over over dette selv når det skal sies 🙂 Kathrine er en tøff jente! Nå har hun vært til første refill, og brynene så imponerende bra ut etter å ha vært i sola over tid. Hvor lang tid skal det bli spennende å følge med på… 🙂  Lykke til!!

Da har jeg lånt dette bildet fra bloggen din Kathrine 🙂  seher.no  Bloggen til Kathrine kan dere følge her! Mye spennende. 

Takk til deg K.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg