Vinnere av AQUAMASSASJE

feil koster gavekort 025

Da er de 5 heldige vinnerne av Aquamassasje trukket ut:

Martine 🙂
Marie Dahl
Minna Carita
Sunnylinh
Besos

Gratulerer til dere, og nyt den fantastiske gaven 🙂  Klem Sol

Det var ekstra hyggelig å lese alle svarene om hvor mange som ønsket gi gavekortet videre til andre. Det viser hvor mye vi bryr oss om de vi er glade i.

NB! Ønsker dere bestille time for Aquamassasje koster det:
15 min kr 200
20 min kr 250
30 min kr 350

Klinikken tilbyr klippekort/gavekort! Tlf: 92062353

2 kommentarer
    1. Heisann Sol 🙂 Så ikke dette før nå jeg, men tuuusen takk. Det var en hyggelig overraskelse å komme inn på bloggen din og lese dette 🙂 Skal kose meg med premien!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg