Grått hår? Jeg tester ut :-)

kms bryn iran 017

Jadajadda …. jeg har fått mine gråe strå jeg også 🙂 det hører med til det å bli voksen?  Noen får "grått hår" før, og noen får det siden…jeg foretrekker grått hår siden. Men nå har de altså fått et skikkelig grepa tak i skalpen min, noe jeg liker veldig dårlig. Fra å være mørkhåret, har jeg gått over til å bli en mørk blond dame i form av hårfarging. Alt dette for å utsette dekkoperasjonen som må til for å beholde min ungdommelige stil 😉 er nemlig ikke klar for å bli gammel og grå enda, selv om noen kler denne forvandlingen med stil….men det er for tildlig i aldringsprosessen min enda! Så kom denne forundelige pakken i posten i dag. Shampo og serum for å motvirke disse *** som vi ikke nevner fra nå av 🙂 Disse produktene kommer til å ta tid å teste ut, da virkningen ikke kan spores før om 4-6 mnd 🙂 Jeg får teste tålmodigheten min og vente i spenning på om dette styrker håret og reduserer de ***  🙂  Les om kuren  re:nu  fra JOICO her!

kms bryn iran 020

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg