Mirakel produkter for tynt og fint hår!

kms bryn iran 014

Ikke alle er så heldige at man får slike flotte produkter "nesten" helt uventet i posten! kms produktene har jeg hatt lyst til å prøve en god stund nå…spesielt hår sprayen som ble "BEST I TEST". Håret mitt er tynt og har derfor lett for å bli tungt av produkter, selv om de er for min hårtype. Har derfor ikke helt funnet min optimale serie enda. Produktene lukter nydelig og rent. Dette blir spennende å teste ut…. Les mere om kms produktene her! I pakken var det shampoo, balsam, hårskum/spray og hårkur! Takk til den nydelige engelen som sendte meg dette. Jeg er deg evig takknemlig Charlotte 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg