Renser du makeup kostene dine?

feil koster gavekort 021

Det er viktig med god hygiene på makeup kostene du bruker. En skikkelig rens med jevne mellomrom må til for å fjerne bakterier, og det er viktig at du ikke låner bort redskapene til andre. Makeupartister renser/dypper kostene i rensesprit man får kjøpt på apoteket (Heptan)…det er en effektiv desinfeksjon som tørker kjapt. Zalo blir ofte brukt på syntetiske koster. Selv vasker jeg mine peronlige naturhår koster i sjampo og balsam 🙂 det er mere skånsomt om man bevarer dem lengre!

Jeg elsker kostene fra Makeup merket i.d. De er av god kvalitet og flotte å arbeide med. Klinikker som forhandler koster er bla. Oslo Hudpleieklinikk , Karl Johan Hudpleie og Clinic 81 

10 kommentarer
    1. Jeg kjøper kostene mine fra gosh og mac. 🙂 Liker de veldig godt.

      Sjekk ut den nye poengsiden jeg fant? Du kan få gavekort på bl.a. Bianco. 🙂 Link på til siden på bloggen min!

    2. Jeg renser de faktisk ikke, eller jeg har akkurat fått de, men skal gjøre det.. Har ikke noe spesiellt merke på de, men gode er de.

    3. Jeg bruker også shampoo og balsam når jeg vasker kostene mine, har også hørt at heptan funker bra, så skal prøve det for å se hvilket resultat jeg liker best.. 🙂
      fin blogg!

    4. Hei sol;) viktig å ikke la kostene stå i vann som rekker over den øverste delen på den blanke greia der. Da vil limet løsne etterhvert:/ på den andre siden: hva har vi ikke lynlim til;) har ikke vært innom bloggen din på en stund: fint å være her igjen:) ønsker deg en super dag i morgen;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg