Bryn skaper balanse.

mag ellipse 008

En klient med sparsom hårvekst på bryn. I tillegg var de pigmenterte fra før, og hadde fått en uheldig farge!

mag ellipse 007

Klient før pigmentering. Brynene var heller ikke helt like.

mag ellipse 010

En fornøyd og flott dame. Hun ønsket en liten "knekk" på brynet for å gi ansiktet et løft, noe som er meget kledelig for henne. Hun skal til ytterligere to refill, så mulig hun ønsker dem tykkere siden. Det som er viktig å huske på, er at brynene kan lages "tykkere, lengre, mørkere osv", men aldri omvendt. Siden jeg har to gratis refill i prisen, lønner det seg å begynne forsiktig! Etter siste behandling har hun fått det resultatet hun ønsket seg.

Mvh
Sol Permanent Makeup

6 kommentarer
    1. Mye penere med markerte bryn, og skikkelig bra at du har gratis refill, det er skikkelig bra service! Jeg har nesten akkuratt forstått greia med markerte øyebryn 😛

    2. De ble super bra… Jeg er så fornøyd med mine atte:)
      Nå har jeg mistet mye av fargen, men det er jo meningen. Ikke noe fint med altfor mørke øyenbryn.
      Gleder meg fortsatt til refill i oktober! Da får jeg sett herlige Sola igjen:) Klem på deg skjønne dame

    3. kjempeflott resultat! Jeg har bare halve bryn, og det er så stygt. Når jeg får penger og orker å reise en gang har jeg planer om å bestille time hos deg. Jeg har sett så mye bra resultater!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg