Vakkert blikk?

feil bryn lys ellipse 018

feil bryn lys ellipse 029

De aller fleste som kommer til meg for å legge Permanent Makeup, ønsker å gjøre hverdagen enklere! En eyeliner som ligger perfekt hele dagen er et enkelt valg for dem som bruker makeup hver eneste dag, og man sparer mye tid på badet. Man ser velstelt ut til alle døgnets tider…og selv om man er trett om morgenen, ser man våken ut i speilet ved første øyekast 🙂

En eyeliner over/under koster kr. 4500,-

Mvh Sol Permanent Makeup

6 kommentarer
    1. Dette er å anbefale for de som bruker makeup hver dag! Jeg har på maskara å litt eyeliner for jeg liker sterk sminke.Smokey eyes.Dette er et fint utgangspunkt,å man sparer mye tid og ergrelse! Litt mascara på så vipps,kan man stikke ut! Jeg legger litt extra på så får jeg linjer å tegne opp etter,blir veldig fint og nøyaktig! Du kan variere så mye du vil med permanent makeup,litt her og litt der,eller bare naturlig??om du skal på fest eller kun på butikken :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg