Denne jenta har 2 par bryn. Feiltatovert?

feil bryn lys ellipse 004

feil bryn lys ellipse 015

Ukentlig får jeg inn klienter som har vært "utsatt" for feil pigmentering/tatovering. Denne flotte jenta hadde fått 2 par bryn, noe som vel skulle være unødvendig?
Her har jeg rettet opp så mye som jeg kunne i dag, og dette er hennes første behandling hos meg. Hun må tilbake for ytterligere 2 refill, da en god del må justeres. Brynene var pigmentert inn i feil høyde, var ikke like, feil fasong, og de hadde blitt kraftig misfarget! Hyggelig er det å kunne hjelpe med å rette opp, selv om det er en mye større jobb enn å lage nye bryn.  Fornøyd ble hun…men som sagt mye jobb igjen!

Hva synes dere om dette temaet?

Mvh Sol Permanent Makeup

11 kommentarer
    1. Jeg har også lyst til å ta permanent make- up på bryna! (bare et bryn på hver side da så klart)

    2. Jeg syns det er flott at slike jenter får hjelp, og ikke trenger være misfornøyd.
      At det i det hele tatt finnes noe som kan hjelpe for det, er helt fantastisk.
      Dere gjør nok litt av en jobb, som jeg tror mange setter pris på!

    3. Hei jenter 😉

      Bryn koster kr 4500,- og da er det 2 gratis refill i prisen. Det gjør ikke vondt å pigmentere bryn. Du får en bedøvelse krem som bedøver huden før behandling. De aller fleste er overrasket over hvor lite ubehag det er ved et slikt inngrep 🙂

    4. Liker dette temaet jeg, er veldig bra å se hvor mye du virkelig klarer rette opp, skjønner ikke at det går ann gjøre ting så bra!:) Virker som du alltid legger de rette fargene på hvert enkelt menneske. Jeg jobba på Jazz frisør i Larvik en stund så fikk jeg vite at det var ikke noe vits for meg å tattovere bryna fordi det kom bare til å bli så mørkt, men det de ikke skjønte var at jeg bare ville ha en naturlig farge, etter å ha sett på bildene dine ser jeg jo at det er helt mulig å få det slik jeg tenkte:) Har liksom lite hår på ytterkanten av bryna så jeg farger og tegner dem ofte, er rimelig kjedelig å gjøre det hver dag! Så får se på økonomien i fremtida=) Men ja! Jeg liker alle innleggene dine og spesielt før og etter bilder, med oppretting og hvordan du forklarer det du har gjort!:D

    5. wow! det ble kjempebra!
      Det er akkurat sånt jeg frykter; å komme til en som ikke kan jobben sin, og så gå i månedsvis å se ut som en klovn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg