Ny “Header” …her er et bra valg!

foto marie 013

Mange har kommentert "Headeren" min, og datteren min Amandas blogg, og lurt på hvem som har laget dem. Vi bruker Marie Lindeman Johansen som er utdannet fotograf fra England. Hun tar mange forskjellige oppdrag, og er spesielt kunstnerisk og kreativ, noe du kan se av websiden hennes: www.betweenitall.com eller på hennes blogg: marielindeman.blogg.no

Sjekk også ut Headeren til Amanda: www.amandaheggejensen.blogg.no Jeg synes den er spesielt tøff 🙂

Marie kan nås på: [email protected]  eller mob: 92417772

2 kommentarer
    1. Takk Solvår 😉

      Dere kan forresten også gå inn på min blogg for å holde dere oppdaterte på mine fotoprosjekter: marielindeman.blogg.no

      Akkurat nå er vi på jakt etter noen som vil være modell for en dag, med styling og alt som skal til! Ta en titt på bloggen min for mer info!

      Mvh Marie Lindeman Johansen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg