Har du dilla på i.d Mineral Makeup?

mann og lepper cl81 010

Sjekk ut dette gavesettet med nydelige farger… foundation, 2 øyeskygger, rouge,leppestift, pensel til skygge og kost til foundation. Alt i velkomponerte tilpassede farger i 3 utgaver. Clinique 81 i Øvre Slottsgt. 7, har disse settene inne. De koster i overkant av 900 kr! De har for øvrig inne alt i denne serien, så stikk innom og ta en titt. Terapeutene er spesialister på serien, så her får du riktig veiledning. Dette er nok min og mange andres favoritt makeup 🙂

Bare Minerals kan du lese mere om på: www.bareminerals.no

7 kommentarer
    1. Trodde det var min favoritt en stund, men huden min har blitt kjempestygg av den… har sånn hud som ikke tåler noen ting da. Huden min ble tørr og dermed nuppete når jeg kun brukte i.d. Men hvis jeg bruker bittelitt over vanlig foundation for å ikke skinne så går det bra;-) I.d Matcher jo hudtonen min så bra så det er dumt jeg ikke bruke det noe særlig… Må rett og slett være forsiktig med både pudder og øyeskygger har jeg fått erfare gang på gang 🙁

    2. jeg kjøpte bareminerals startsett på lookfantastic.com Er helt forelsket i denne sminken. Kastet alt jeg hadde av gammel sminke når I.d kom i hus 🙂

    3. Hadde dilla på id før, men så fant jeg ett annet merke mineralmakeup som jeg tror muligens funker ennå bedre. På akker brygge i oslo er ca. samme pris da, men likevel nå er jeg hekta på den og håper de har lyst å sponse meg etterhvert,hadde vært så greit er jo viktig med fin og sunn hud i min bransje;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg