Vinn “Permanent Makeup” av lepper!

pm makeup 026

Bildet av disse leppene er tatt like etter behandling! Først ble det lagt en supertynn lipliner, før leppene ble fyldt med full leppefarge.  NB! 40-60% av fargen reduseres innen de 10 første dager! Fargen blir da frisk og naturlig…selv om den kan se noe sterk ut her!

Ønsker du delta i konkuranssen "lepper" (verdi 5500,-), trenger du bare svare på 1 spørsmål!

1. Hvilke muligheter har man ved pigmentering av lepper, og hvem får dette utført?

Erfaringer med Permanent Makeup generelt mottas med takk…  🙂 Tror mange kan ha interesse å lese om dette!

Mvh Sol
www.solhegge.com

15 kommentarer
    1. Det er som regel kvinner som får utført pigmentering av lepper selv om det er noen menn som også har benyttet seg av denne metoden! Dette gjøres for å ramme leppene mer og for å få mere synligere lepper. De kan derfor også se større ut uten å måtte sprøyte inn div stoff. Man kan enten få bare “rammet” leppene. Da tatoverer man på en måte kanten på leppene for å få effekten av fyldigere lepper, også kan man også farge leppene for å få en naturlig farge på leppen f. eks røde lepper.

    2. De mulighetene man har ved å pigmentere lip-liner er feks: har man veldig smal overleppe- kan man legge streken rett utenfor leppekanten på den ovre leppen og rett innenfor kanten på underleppen, dette vil skape en ilusjon av jevnere og mere balanserte lepper.
      :så har du også de som har en veldig svak og ujevn leppekontur naturlig, og da kan den jevnes ut. Eller de me helt bleke lepper kan få lagt inn litt pigmenter får å få en fealing av mere farge på leppene. Uansett om man ikke nødvendigvis har noe “skjønnhetsfeil” er det altid flott med litt ekstra leppekontur, dette gjør seg på bilder, og man slipper å putte på lipliner før leppestift;)
      Mvh Anita-Christel

    3. Pigmentering av lepper er for det meste tatt i bruk av kvinner som ønsker å oppnå leppe forstørring. Også ønsker jenter og kvinner å oppnå et symmetrisk resultat og fyldigere lepper som ser naturlige ut. Ikke minst er det brukt for å gjøre hverdagen litt mer praktisk og enklere. Man slipper å stå i lange stunder med morratryner foran spilene mens man prøver å kline på noe som skal ligne en jevn og naturlig lip liner (der og eye liner og øyenbryns linere)

      Mvh
      Miriam Nicole

    4. Å få pigmentert leppene må være fint til folk som har det travelt, trener mye, ujevne lepper o.l. Jeg har lyst å pigmentere leppene fordi jeg har veldig lyse lepper naturlig og er helt avhengig av leppestift ellers føler jeg meg “naken”. Derfor hadde det vært kjempefint å få litt farge på dem som sitter slik at man nødvendigvis klarer seg uten sminke. 😉

    5. Hei! Tror vel det er kvinner mest som får pigmentert leppene sine.Og tenker at det er veldig fint å få gjort for de fleste..Jeg selv ønsker å få gjort det for å få litt mer farge i “ansiktet” når jeg ikke har på makeup.Samtidig som man også får et mye bedre grunnlag når man legger makeup..

    6. Personer som får pigmentert leppene sine er personer som 1. Har yrker hvor man ikke kan bruke sminke som feks. leppestift eller driver med sport. 2. Ønsker å korriger ujevn farge, leppekontur eller ønsker å framheve leppene på en naturlig måte. 3. Ønsker en illusjon av større lepper. 4. Spare mye tid foran speilet ikke minst! 5. Personer med arr i leppen etter sår, ulykke eller sykdom. 6. Personer med ujevn eller dårlig pigmenterte lepper fra naturens side. Vel det var d jeg kom på:-)

    7. Det kan være hvem som helst som ønsker å få utført pigmentering, derfor tar jeg utgangspunkt i meg selv og velger å vri spørsmålet til “hvilke muligheter har jeg ved pigmentering av lepper”:
      – Jeg har usymmetrisk og svak kontur mellom lepper og hud.
      – Dette inntrykket blir forsterket ved at jeg også har fregner rundt munnen.
      – Overleppa er tynn, og jeg skulle ønske den så fyldigere ut.
      – Leddsykdom gjør at finmotorikken ikke er på topp, og det er vanskelig å legge “perfekt” sminke.
      – Jeg har en del matallergier, som gjør at jeg til stadighet gnir bort sminke fordi det klør rundt munnen.

      Til sist vil jeg nevne at jeg har tatovert bryn og ble så begeistret for resultatet at jeg fikk lyst til å tatovere alt som kan tatoveres!

    8. Min mor har tatt lipliner med fyll(tror jeg) hos deg for noen år tilbake, og det var veldig flott. Hun så straks freshere ut og fikk mye penere lepper. De så fyldigere ut og hun fikk en bedre utstråling med mere markerte lepper.

      Muligheter for pigmentering er vel å tatovere dem hos feks. deg eller ved å tilføre sminke.

      Alle kan få dette utført, men kanskje de som ønsker å få mer markerte og sensuelle lepper. De som ønsker å se fresh ut hele dagen uten å måtte tenke på det; fordi sminken sitter der uansett. =)

    9. Å få permanent makeup på leppene kan gjøre under om har smale lepper eller ujevn form. Veldig greit for de som ikke bruker eller ikke liker for mye sminke. Man får et friskt utseende og man fremhever bare hva man allerede har med en ekstra piff ;)Leppene virker også fyldige og hvem ønsker ikke det uten å måtte sprøyte inn botex eller restylane!?

      Det er hovedsaklig kvinner som tatoverer leppene. Men også menn, om arr på/ved leppene.

    10. 1) Hvilke muligheter har man ved pigmentering av lepper?

      – Pigmentering rundt leppekanten kan gi en illusjon av mer markerte og fyldigere lepper.
      – Pigmentering som fyllfarge i hele leppen gir et freshere utseende, og man er ikke avhengig av å bruke leppestift. Vil man i tillegg se enda mer freshere ut er det lekkert å bare bruke en gloss over 🙂
      – Pigmentering kan rette opp ujevnheter, f.eks hvis leppene er skjeve, eller om deler av leppene mangler farge.
      – Pigmentering kan være fint for de som har arr på leppen, f.eks etter munnsår.

      2) Hvem får utført dette?

      – Det er flest kvinner som benytter seg av dette, men kjenner faktisk en gutt som har gjort det 😉
      – Travle mennesker som ikke gidder å bruke tid på å tegne på lipliner og legge leppestift.
      – De som vil se freshe ut hvilken som helst tid på døgnet, men hvem vil vel ikke det??
      – Kan jo tenke meg at dette er noe som er ypperlig for de som driver med vannsport, f.eks svømmere.
      – Hvis man skal oppholde seg et sted der man ikke har tilgang til sminke, f.eks mange uker på en øde øy. Robinson??

      Tja, da tror jeg at jeg har fått med det viktigste 😉

    11. Jeg har fått permanent behandling på leppene for noen år tilbake, og var veldig fornøyd ,Kunne tenke meg å få gjort det engang til
      17-11 20015 Hilsen Anne BritRossing

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg