Vinner av konkuranssen “Permanent Makeup”

pm kurs lkka mars 2009 003

Vinner av Blogg Konkuranssen "eyeliner øvre øyelokk" ble vunnet av ANITA. Hun er kontaktet, og gratulerer! 🙂

Her er jeg avbildet  fra et kurs jeg holdt ved Oslo Hudpleieklinikk på Grunerløkka, hvor jeg forklarer hvilke nåletyper vi har i systemet…og under hvilke under behandlinger de skal brukes! Jeg holder få kurs i løpet av et år…og med få elever. Dette for å høyne kvaliteten på kurset slik av eleven/kursdeltakeren skal få maximalt utbytte av den praktiske undervisningen. Oslo Hudpleieklinikk har nye flotte lokaler som jeg benytter meg av, og som ligger sentralt i Oslo. Oslo Hudpleieklinikk kan dere sjekke ut på web: www.hudpleieklinikken.no  De tilbyr behandlinger av høy kvalitet innen hud/kropp. Verdt å sjekke ut.

Mvh
Solvår Hegge
Linergist/Kursansvarlig

Spørsmål og info ang. kurs i Permanent Makeup, kan mailes på: [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg