Permanent eyeliner resultat (tatovering)!

bryn mann ellipse 012

Dette er resultatet etter 1. behandling med permanent makeup som eyeliner. Fargen er her redusert med ca 60%. Fargen kan tydelig sees, og den sitter forholdsvis jevnt, om enn svakt 🙂  Denne damen har beholdt fargen normalt etter første behandling som hun skulle gjøre. I dag fikk hun første refill, og resultatet sees "bildet under".

bryn mann ellipse 014

Litt hevelse på øyelokk, og "litt" rødøyd. Kommer av at jeg sperrer/drar i huden når jeg jobber, for å få et jevnt og flott resultat. Blogger videre når hun om 6 uker kommer for refill nr 2, så ser dere også hvor mye som sitter igjen etter dette første refillet 🙂

www.solhegge.com

12 kommentarer
    1. Synes det var fint på første bildet, men til tross hovne lokk osv, er det IKKE fint med så tydelig kajallinjer tatovert – min mening.

    2. Til Rebella!

      Fargen reduseres ytterligere med 40-60% igjen … 🙂 så det du ser er ikke det ferdige resultatet. Alt som er nytatovert ser sterkt ut, men vent å se 🙂

      Mvh Sol

    3. jeg synes ikke noe om det der!! ta helller bryet å tå på eyeliner hverdag isteden for å få en permanent en

    4. Hvor mye koster det? øynene mine reagerer så mye på vanlig eyeliner, så jeg ser etter en mer varig løsning ;p

    5. fin header du har! :- )
      jeg har spørsmålsrunde på bloggen min, hadde blitt kjempe glad hvis du hadde tatt deg tiden til å stille noen spørsmål. veldig få som har deltatt..

    6. Hei May Lene! Det andre bildet er fortsatt ikke den ferdige eyelineren…fargen blir som sagt redusert med 40-60% igjen. Hun skal til ytterligere et refill. Fargen blir litt sterkere enn på bilde nr 1 som du syntes var penest. Alle som får permanent makeup, ønsker seg alltid sterkere farge. Ikke glem at øyet er zoomet inn med kamera. Tatoverte eyelinere (når resultatet er ferdig) ser mye mere naturlig ut enn når du sminker deg selv.

      Permanent Eyeliner koster kr 4500,- og da er 2 gratis refill inkludert i prisen.

      Permanent Makeup letter hverdagen for alle som bruker tid på badet ved å legge makeup, og som ønsker et perfekt naturlig resultat som sitter like pent hele dagen!!

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg