HJELP!! Jentene mine tok restylane i leppene.

trondheim restylane 027

Alle foreldre synes vel ungene sine er perfekte og vakre fra naturens side. Og jeg prøvde det jeg kunne med å overtale dem til å ikke ta restylane i leppene sine, da jeg synes de er så unge og flotte fra før. Men nå er det nå en gang slik at er man over 18 år, så bestemmer man over seg selv, og disse to jentene tjener egne penger og gjør hva de vil!! Nå er det ikke verdens undergang å teste ut ting man har lest om, og hatt lyst på en stund….spesielt når dette er noe som går ut av seg selv etter noen måneder om man skulle angre. Ine er kjæresten til sønnen min, og Anniken datteren min. Da jeg selv jobber ved Ellipseklinikken, visste jeg de var i trygge hender da de bestilte timen sin! Jeg har dessuten sett mange som har fått utført denne type behandling både før og etter med Restylane, så jeg var godt forberedt! Stine og Elin "som resten av Ellipse teamet i Norge" er de beste på å sette Restylane, så jeg var ikke et øyeblikk bekymret.  Dette bildet er tatt før behandling, og under kan dere hvordan resultatet ble 🙂

trondheim restylane 028

Klinikksjef og sykepleier Stine ved Ellipse klinikken i Trondheim, tar bilde av Annikens lepper/ansikt for å ha dokumentasjon i arkivet sitt. Det blir alltid tatt før og etter bilde av klientene.

trondheim restylane 029

Anniken med "skum lepper" som hun kan klemme hardt om, hvis hun synes stikkene av bedøvelse/restylane injeksjonen er merkbart ubehagelig 🙂

trondheim restylane 030

Her er resultatet etter at 1 ml restylane satt i leppekanten! Hun har kostet på seg et lett smil, da dette visst gikk lekende lett i følge henne selv!

trondheim restylane 032

Ine og ass. klinikksjef og sykepleier Elin ved Ellipseklinikken i Trondheim like etter Ines behandling! Ps! Litt snik reklame 🙂  Elins bryn og eyeliner har jeg pigmentert inn.

trondheim restylane 033

Stine, Ine, Anniken og Elin like etter behandlingen! Litt stive smil på jentene i midten 🙂 Jeg er så heldig å ha verdens beste kollegaer å jobbe med! Ellipseklinikken i Trondheim er spesialist på flere behandlings metoder. Restylane og Botox er noen av dem. I tillegg har de hårfjerning med Fraxel laser og Figurforming som går ut på å smelte fett i kroppen. Sjekk ut flere detaljer på Ellipseklinikkens nettsider: www.ellipseklinikken.no

Tlf nr til Ellipseklinikken i Trondheim er: 73515451  Ellipse Oslo: 22060003

trondheim restylane 036

Anniken og Ine kjøler ned leppene med litt is på bakrommet! Hevelsen reduseres betraktelig….og jeg ble overrasket over hvor lite hovne de egentlig ble! Dagen etter så de faktisk nesten helt fine ut!

trondheim restylane 035

Her er resultatet like etter behandlingen… to jenter har fått ønsket oppfylt! Det gjenstår bare å se om det frister til gjentakelse! 🙂 De ble iallefall meget fornøyde….og som sagt var de lettet over at det nesten ikke gjorde vondt!!

Blogger ferdig resultatet om et par dager og hevelsen har lagt seg  🙂

13 kommentarer
    1. Kult! Det er jo så mange som prøver det nå, så jeg har også lyst…. ;p Bare redd jeg skal få en allergisk reaksjon, bli lam osv etter stikket? Kan man det? :p Er veldig allergisk for feks hårfarge, men tatovering gikk greit 😛 Ka du tru?

      Søte jenter da 😀 Bra de ble fornøyd!

    2. Har tatt det etpar ganger selv, synd det “går ut” så fort iforhold til prisen. Skulle ønske resultatet ble mer voldsomt også! Hehe, men det er sikkert forskjellig fra person til person 🙂

    3. Hei! Ikke meningen å rote i gamle innlegg, men jeg er litt nysgjerrig ;-))) Hva er hovedforskjellen på . Restylane og Botox? Hva skal man velge? Har selv lyst til å forstørre leppene. Hvor lenge holder det seg før man må fylle i? Ble jentene fornøyde? Gjorde de det flere ganger? hva er ca pris på en slik behandling? 🙂

    4. Elisabeth:

      Kontakt Ellipse Klinikken på tlf: 22060003 og du får nøyaktige svar på alle spørsmålene av de som utfører behandlingen.

      Mvh Sol

    5. Det er strengt tatt uetisk å la unge jenter ta disse behandlingene. Hva m å få ned fokuset på kropp- og disse jentene trengte d virkelig ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg