Tips om gode “sommerprodukter”…bare MÅ ha!

sol briller og krem 006

Fire produkter jeg bare må ha om sommeren.

1.kms hårspray vant "best i test" og holder håret lenge på plass.
2.Kerastase hårkur…perfekt både dag og natt. Gjør ikke håret tungt, og jeg bruker den av og til som en balsam. Håret blr enkelt og gre ut etter vask! Skal sprayes i håret, og ikke vaskes ut!!!
3.Har du vanskelig for å bli brun om sommeren? Decleor "Aroma Sun" er mirakelet for oss med hvite legger 🙂 bruk den som en body lotion da den gir masse fukt. I tillegg trigger den melaninet som gir oss raskere farge. Anbefales på det varmeste! NB! Dette er ikke en selvbrunings krem, men skal påføres kroppen  i 4 dager før du går ut i sola. Du må ha solkrem over denne når du skal sole deg!!
4.Jan Marini solkrem for ansikt inneholder zink som stabiliserer fet hud. I tillegg har den masse pleiestoffer for ansiktet, og gir rikelig med fukt. Har factor 30 som jeg anbefaler alle å bruke til ansikt. Den gir god beskyttelse mot uva/uvb (de såkalte steke og aldringstrålene).

Klinikker som har produktene inne (hudpleie) kan dere finne på websiden min: www.solhegge.com
Jan Marini finner dere kun på Ellipseklinikken.

6 kommentarer
    1. Jeg har et problem med hudkremer, når jeg bruker dem i ansiktet, så får jeg røde prikker, ligner på kviser, men er ikke det. Men jeg må liksom bruke det hvis jeg blir tørr i ansiktet, har du forslag til en krem jeg kan bruke?

    2. Hei Vilde!

      Stikk innom Oslo Hudpleieklinikk på Grunerløkka.. eller din nermeste hudpleieklinikk. De har god peiling og veileder deg i det som passer hudtypen din! Dermalogica har gode og lette produkter til en ung hud. Høres ut som du har en litt sensitiv hudtype, så ikke alt som passer deg!

      Til deg Camilla! Aroma Sun får du kjøpt hos Clinic 81, øvre slottsgt 7 (ved Karl Johan)…eller hos Oslo Hudpleieklinikk på Grunerløkka eller Majorstua! Pris ligger på mellom 3-400 kr. Veldig drøy og varer lenge!

      Mvh Sol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg