Delikatesse :-)

mage ellipse 007

En av mine beste venninner heter Anne Rigmor. Det sies at veien til mannens hjerte går via magen 🙂 Hun vant i iallefall mitt! I går besøkte jeg henne i den nye leiligheten på Helsfyr. Ingen tilbereder så deilige retter som hun…og det bare på sparket! Det er så hyggelig å besøke henne. Og like hyggelig og spennende å få servert slike delikatesser på egentlig enkelt og oppfinnsomt vis. Vi satt ute på verandaen og koste oss til sent på kveld. Heldiggrisen er han som sitter ved bordet hennes hver dag 🙂

4 kommentarer
    1. Du som har en jobb ang. det , har du noen bra tips? (se under)

      Jeg prøver og lage en liste over femti gode sminke, hud og hår -tips,
      og hvis du har lyst og bidra – det tar ikke mer en et minutt – gi meg ditt beste tips
      innen hud, sminke og hår tips 😉

      thebigbook.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg