Foto og markedsføring er viktig!

sol og wencke med bilde

En kveld etter at jeg hadde holdt kurs i Permanent Makeup, tok jeg med eleven min "som også er i familie" med meg med i fotostudio. Hun fikk  tatt noen proffe bilder til starten hennes som Linergist! Markedsføring er en viktig del av det å starte eget firme. Vi tok også noen uhøytidelige bilder for moroskyld 🙂 Wenche har nå startet opp og er en del av tilbudet på salong "Plei Meg" på Sola!

sol og marie makeup

Her får jeg makeup av Marie Lindemann Johansen… hun er utdannet fotograf fra England, og altmulig jente!

wenche og marie spray

Wenche får stylig av hår før foto…det gikk med mye spray gitt 🙂

sol og wenche portrett

Litt for moro skyld 🙂 kun for venninne albumet!

Marie har jeg samarbeidet med i flere år..da hun startet med å lage web siden min. Nå tilbyr jeg foto med i kurspakken for de som ønsker ta proffbilder for web, visittkort og plakater! Arbeidene til Marie kan du se mere av på www.betweenitall.com
Kontakt Marie på Mobil: 92417772 for info og avtale om oppdrag!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg