Voksen, sunn og vakker!

karl johan 013

karl johan 011

Kom over denne boken på jobb hos Karl Johan Hudpleie i dag… Må si den fanget interessen. I min travle hverdag, føler jeg at mye kommer i skyggen av lange dager med mye arbeide! Skulle gjerne hatt en mirakel kur…og må le litt av meg selv, her jeg jobber i skjønnhets klinikker dagen lang., og egentlig skulle benyttet meg av  noen av tilbudene på menyen! Vel….fikk litt massasje forrige uke av en kollega, og hva gjør vel ikke litt berøring med kropp og sjel? September er måneden hvor jeg har lagt litt planer. De har iallefall slått rot et sted i hukommelsen 🙂 Golds Gym og Helene Rask. Lyder som musikk i ørene mine…helt til jeg har gått opp de 5 etasjene til leiligheten min i Oslo 🙂

10 år yngre på 10 uker, får du kjøpt hos Karl Johan Hudpleie: http://infoside.no/karl_johan_hudpleie. Les mere om boka her: http://www.sundhedsrevolutionen.dk  

1 kommentar
    1. den boka tror jeg står plassert et eller annet sted i bokhylla hjemme. Er viktig å ta vare på seg selv, selv om ikke jeg er så gammel enda da 😉 Merker at huden min er mye tørrere enn huden til ettåringen for å si det sånn. Lykke til med trening og sånn da! Det ekke alltid så lett å motivere seg selv og være selvdisiplinert.. kan jeg skrive under på 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg