Jan Marini. Hudpleie som funker :-)

ellipse permanent m 017

JA jeg er opptatt av hudpleie, og har testet ut mye bra. Nå bruker jeg Jan Marini, som selges på Ellipse klinikken (de har eneretten i Norge på den). Begynte med serien i januar, og synes den er effektiv og behagelig. Huden holdes myk og smidig, så føler ikke behov for å påføre den oftere enn morgen og kveld. I tillegg ser jeg at pigmentflekker har blitt betydelig blekere. Serien er også flott for de som har problemer med acne. Du kan lese om serien og hva den inneholder her: http://www.ellipseklinikken.no/index.php?site=default/566/595/567/599 
I tillegg må du bruke faktor 30 for å forebygge skader i huden. Solkremen er helt fantastisk. Har du en normal hudtype, kan du alene bruke den som en fuktighets krem. Et must spør du meg. Har den alltid i veska nå om sommeren. 

 jan marini 001

Kremene mine ser ut som et kjemisett på badet, og jeg har en egen avdeling for dem 🙂 Bra menn ikke blander seg så mye opp i hva vi kvinner bruker…men nysgjerrige er de og har dessuten blitt flinkere til å bruke litt hudpleie selv.

3 kommentarer
    1. Kanskje jeg skal prøve kremen jeg også 😉
      Er det mye parfyme i den? Er desverre allergisk mot parfymen i såper og kremer.. ;S

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg