Min yndlingsfrisør Karianne :-)

lkka frisr 026

lkka frisr 023

I salongen "På Håret"  ved Rådhuset,  jobber Oslos blideste frisør. Hun heter Karianne og jeg har blitt helt avhengig av henne. Det er lenge siden jeg har vært så fornøyd med både klipp og farg av håret mitt som nå. Hun har reddet meg fra de små grå kan man trygt si 🙂 …her sjekker hun stripene mine. Ikke for hvite eller gule. Rett og slett perfekt. Hun er dessuten kjapp i alt hun foretar seg, slik at du slipper å sitte en halv dag i stolen hos frisøren din. Passer meg perfekt i min travle hverdag. Og hun har et godt blikk for hva som passer den enkelte kunde. Karianne er verdt et besøk, og du når henne på mobil: 90697428

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg