Permanent Makeup Kurs!

amanda i studio 08

Permanent Makeup har i dag blitt noe stadig flere foretrekker å få utført, på grunn av en travlere hverdag! Her utfører jeg leppetatovering på en klient som ønsker å forsterke sin naturlige leppefarge! Hun har allerede tatovert  brynene sine ved et tidligere besøk hos meg.

Permanent Makeup utføres som eyeliner, bryn, og lipliner alene, eller med full leppefarge!
http://www.solhegge.com

Fra september starter jeg opp med kurs for de som ønsker lære seg dette spennende yrket! Følg med, så kanskje dere får se meg blogge litt fra kurset 🙂

Ønsker DU kurs, så kontakt meg på mob: 97118665 eller mail: [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg